با ما تماس بگیرید:
۰۹۱۲-۰۵۴۶۰۶۷
۰۹۱۹-۶۴۷۸۰۰۹
حمل و نقل سعیدی

شرکت حمل و نقل سعیدی

شرکت حمل و نقل سعیدی مجری و مشاور در کلیه امور حمل و نقل کالاهای تجاری و صنعتی از استان تهران به تمام نقاط کشور.

ارسال بار به شهرستان

 

ارسال بار به شهرستان و ارسال بار به مرز توسط شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی : شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی آماده ارائه خدمات جهت ارسال انواع بار و محموله های شما از تهران و استانهای اطراف و کلیه شهرستان های کشور می‌باشد.

هدف شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی اطمینان خاطر شما از نحوه ارسال درست و ایمن بار و اثاثیه منزل شما به شهرستان و تحویل به موقع آن در مقصد است تا به این ترتیب هم بار و محموله شما سالم تحویل داده شود و هم از اتلاف وقت و هزینه شما جلوگیری گردد.

تعداد بسیاری زیادی از شرکت های باربری هستند که با تبلیغات حمل بار ارزان قیمت درصدد جلب مشتری می باشند و متاسفانه بسیاری از مشتریان نیز به دنبال یک شرکت ارزان قیمت هستند و به سمت شرکت هایی متمایل می شوندکه کمترین قیمت باربری بین شهری را دریافت می کنند  غافل از این که این امر ممکن است باعث ضرر چندین برابری به مشتری شود.

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی با تجربه چندین ساله در این زمینه و بیمه صد در صدی کالای شما، این وعده را به شما می دهد که هرگز بابت حمل کالا متحمل ضرر و زیان نخواهید شد.

حمل بار و اثاثیه در شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی از تهران به شهرستان با هزینه مناسب و کیفیت بالایی انجام می شود.

شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت خودروی مناسب برای حمل کالای خود و ارسال آن به شهرستان را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انتخاب کنید.

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار به سراسر ایران و کشورهای همسایه، ارسال بار به شهرستان،با بارنامه دولتی، بیمه بار

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی با ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر و تایید شده توسط اتحادیه بارنامه به شما این  اطمینان را می دهدکه اثاثیه و کالای شما در باربری بین شهری به صورت تضمین شده به مقصد می رسد که این نکته از مهترین ویژگی های یک شرکت است.

ما با داشتن نیروی زبده و رانندگانی مجرب و همچنین تجربه ای درخشان در حمل و جابجایی انواع بار این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که با خاطری آسوده برای حمل کالایتان در تهران یا شهرستان روی خدمات ما حساب کنید.

با توجه به اینکه شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی واقع در پایانه حمل و نقل بین المللی تهران می باشد ؛ دسترسی آسان به انواع ماشین و رانندگانی با تجربه بهترین قیمت و سریعترین خدمات را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان می آورد  .

همچنین رانندگان این شرکت با تجربه و مهارت کافی برای رانندگی در جاده های برون شهری این اطمینان را به شما میدهند که بار شما در سریعترین زمان ممکن و کاملا ایمن به مقصد خواهد رسید.

از جمله خدمات شرکت حمل ونقل جاده ای سعیدی ارسال بار به مرز و کشورهای همسایه می باشد. برخی از مشتریان ما در تهران خواستار حمل کالاهای خود بصورت ترانزیت به کشورهای همسایه هستند که این شرکت با تجربه ای بالا در این امر در حال خدمات رسانی به این عزیزان می باشد.

شما میتوانید بارهای کم حجم خود را با نازلترین قیمت به شهرستان ارسال نمایید! ما میتوانیم بارهای کم حجم شمارا در کنار بارهای دیگری که در حال ارسال به شهرستان می باشند ارسال نماییم که این امر میتواند کاهش هزینه چشمگیری را در ارسال کالاهای شما به دنبال داشته باشد.

همکنون می توانید با یکی از مارهای ذیل تماس بگیرید و تا مشاوران پاسخگوی نیاز شما باشند. مشاوران شرکت در هر تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگو ای به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند.

شماره های تماس با شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی

۰۹۱۲-۰۵۴۶۰۶۷

۰۹۱۹-۶۴۷۸۰۰۹

قیمت حمل بار از تهران و به شهرستان با توجه به فاصله شهر مقصد از تهران و نوع ماشین باربری (ظرفیت تناژ و … ) و تعداد خودروی مورد نظر و هچنین نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت محاسبه می شود. جهت اطلاع از آخرین هزینه های ارسال بار و به شهرستان می توانید با ما تماس بگیرید.

هرچه دربسته بندی وسایل بهتر باشد بدون شک میزان آسیب آن نیز کمتر خواهد شد شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی می توانید این خدمت را نیز به شما عزیزان ارائه دهد. هنگام حمل ونقل بارهای بسته بندی شده نهایت دقت عمل بکارگرفته می شود ، پس دیگر نیازی نیست نگران وسایل شکستنی خود باشید زیرا کارشناسان ما تا اخرین مرحله حمل ونقل بار شما نهایت دقت را خواهند کرد تا با خیال راحت و آسوده کالای شما ارسال شود.

این شرکت با ارائه خدمات حمل بار و اثاث کشی در استان تهران نیز چندین دهه سابقه درخشان دارد. ما با استفاده از کارگرانی ماهر در امر اسباب کشی منزل ، محل کار ، ادارات و شرکت ها و… یک اسباب کشی بدون دردسر را به شما ارائه می دهیم. اگر به دنبال یک شرکت معتبر ، و دارای کارگرانی مجرب و ماهر می باشید کافیست با ما تماس بگیرید. 

ارسال بار به شهرستان نیاز به‌ ظرافت و دقت بالایی در هنگام بسته بندی ، حمل ، جابجایی و بار زدن دارد. شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها را برای ارسال بار به شهرستان به شما مشتریان عزیز ارائه می نماید. ما یک شرکت متخصص در حمل بار از تهران به شهرستان ، از تهران به مرزهای کشور و کشورهای همسایه هستیم. این شرکت کلیه خدمات لازم برای ارسال بار به شهرستان‌های کشور و کشورهای همسایه را در سریعترین وقت انجام می‌دهد.

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی ، ارسال بار به مرز

ترانزیت و ارسال بار به مرز

ارسال بار به مرز و سراسر ایران و کشورهای همسایه، ارسال بار به شهرستان با بارنامه دولتی و بیمه بار شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی

شما میتوانید بارهای صادراتی خود را از طریق این شرکت به مرزهای پاکستان ، افغانستان، آذربایجان ، اقلیم کردستان ، ارمنستان ، ترکمنستان ، ترکیه و همچنین مرزهای عراق شامل شلمچه، چزابه، مهران و خسروی ارسال نمایید.

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی با بهره بری از پرسنل کارآزموده  و مجرب آماده است که در کمترین زمان بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

کالاهای شما جز دارایی و سرمایه های شماست که حفظ سلامتی و نگهداری آنها از مهمترین وظایف و مسئولیت هایی است که شرکت های معتبر به منظور حمل آن بارها با آن روبرو هستند. برای این که بار مشتری ایمن و سالم به مقصد برسد در این شرکت تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده است که از جمله مهمترین آن تمهیدات می توان به استفاده از کادری مجرب و کارآزموده ، استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن حمل و نقل و خدمات حمایتی چون بیمه بار اشاره کرد.

سابقه ی درخشان ما پیشوانه ای است که توسط سالها تجربه و تعامل با کادری حرفه ای و مطمئن بدست آمده و این سابقه می تواند بهترین راهکار انتخاب ما برای حمل کالای شما به شهرستان و سایر نقاط کشور پهناورمان باشد.

برخی از کالاها به خاطر ارزش بالایی که دارند و یا این که اجناس ظریف ، حساس و قابلیت شکنندگی دارند و یا این که وزن اجناس بالا است، حمل آنها بسیار حساس است. برای همین چگونگی حمل آنها نیاز به دانش ، تخصص و تجربه لازم است . باید در هنگام بسته بندی و حمل این لوازم حساس بسته بندی بصورت کاملا دقیق و اصولی انجام پذیرد. در صورتی بی توجهی به این نکات، ممکن است آسیب جبران ناپذیر به آن ها در موقع حمل و نقل وارد شود. درنتیجه کادر باربری شرکت حمل و نقل سعیدی با صبر و حوصله و سعه صدر بالا ، بسته بندی و حمل ، لوازم حساس را انجام می دهد تا بار بدون هیچگونه نوع آسیبی به مقصد منتقل ارسال شود.

خدمات ارسال بار به شهرستان توسط ما به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. خوردهای حمل بار و رانندگان ما به‌صورت 24 ساعته برای ارسال بار به شهرستان آمادگی لازم را دارند و شما می‌توانید با خیالی آسوده کالاهای خود را به برای ارسال به ما بسپارید.

حمل بار از تهران به شهرستان در این شرکت با بالاترین کیفیت از نظر ایمنی و سرعت انجام می گیرید که علت آن متخصصین و افراد با تجربه ای است که سالهاست در این حرفه بهترین عملکرد را برای مشتریان ارائه داده اند .

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی ، حمل بارهای ترافیکی

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی حمل بارهای ترافیکی ، بار ترافیکی ، ارسال بار به مرز ، ارسال بار به شهرستان ، ارسال بار از تهران به شهرستان

بارهاي حجيم و سنگين گاها نيازمند حمل با ماشین های متناسب و با شرایط خاص میباشد . اين خودروها بنا بر نوع بار انتخاب می شوند. دو نوع ماشینی که معمولا جهت حمل بارهای سنگين و وفوق سنگين استفاده می شوند عبارتند از كمرشكن ها و بوژی.

كمرشكن معمولا دارای ابعاد طول ۸ الی ۱۸ متری است و قابليت حمل بارهای سنگين و فوق سنگين از وزنهای ۱۶ الی ۳۶ تن را دارد. عرض اين نوع خودروها 6/2 تا ۳ متر است.

بوژی ها طول متغيری دارند و بنا به نياز میتوان طول آنها را افزايش و يا کاهش داد. اين نوع خودرو دارای عرض ۳ متری و قابليت حمل بار تا وزن ۹۶ تن هست .

طبق قوانین اگر ابعاد بار بگونه ای باشد که از مرکز اخرین محور خودرو سه متر بیرون زده باشد ( در تریلی ها پنج متر ) و میزان جلو آمدگی بار از مرکز اولین محور پنج متر  باشد جزو محموله ترافیکی به حساب می آیند.

برخی از پل ها تحمل تناژ بعضی از بارها را ندارند و بنابراین شرکت حمل و نقل قبل از ارسال بار حتما باید نسبت به آستانه تحمل وزن این پل ها اطلاعات لازم را کسب نماید و با اطمینان از این امر نسبت به ارسال بار اقدام نماید. چنانچه پل مورد نظر نتواند وزن بار و یا محموله ارسالی را تحمل باید از کنار گذر استفاده شود.

در برخی موارد برای ارسال بار به شهرستان و ارسال بار به مرز بصورت محموله های ترافیکی همچون بلدوزر، لودر ، جرثقیل،گریدر و… که امکان عبور آنها از پل میسر نیست و یا مکان تردد آنها از کنار گذر به هیچ عنوان ممکن نیست را باید در ابتدا محموله مورد نظر را  با دقت تمام و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی ای پایین آورد و آن را روشن کرده و از روی پل عبور کرده سپس تریلی کمرشکن را از روی پل عبور داده و بعد مجددا محموله موردنظر را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی بارگیری کرد و به مسیر ادامه داد.

حمل اینگونه بار ها عمدتا با خودروهای اسکورت انجام می پذیرد.

اتوبار معمولا به آن دسته از باربری ها و  شرکت های حمل باری سبک گفته می شود . حوضه عملکرد آنها داخل شهری است و بیشتر مشتریان آن شرکت ها را برای اسباب کشی و حمل لوازم منزل انتخاب می کنند که با انواع خودروهای باری سبک مانند : وانت ، نیسان  اقدام به باری می کنند اما شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی عمده فعالیت هایش در ارسال بارهای سنگین و نیمه سنگین به شهرستان ها و ارسال بار به مرز های کشور می باشد.

همچنین حمل بارهای کارخانه ها و تجار به سراسر ایران و کشورهای همسایه جهت صادرات انجام می پذیرد. این عمل در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین تعرفه انجام می گردد. حمل بارهایی مانند دستگاه های صنعتی ، مواد غذایی و خوراکی ، محصولات کشاورزی و دامداری، لبنیات ، فرآورده های چوبی، محصولات دکوری ، محصولات پلاستیکی حمل لوازم منزل و کابینت ، کیف و کفش ، کتاب ، سیمان و گچ و کلیه کالاهای مربوطه در صورت رزرو و قرارداد با تخفیف ویژه انجام می گیرد.

حمل لوازم و اثاث منزل مثل یخچال ، اجاق گاز، ماشین لباسشویی ، کمد ، کتابخانه، بخاری ، دراور ، فرش ، تخت دو نفره، مبل  و لوازم اداری مانند میز و صندلی های اداری ، حمل گاوصندوق سایر لوازم در اسرع وقت در تهران و از تهران به شهرستان انجام می پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی با شمار های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۰۵۴۶۰۶۷

۰۹۱۹-۶۴۷۸۰۰۹

بهترین قیمت و سریع ترین خدمت در ارسال بار به شهرستان

قیمت بار با توجه به فاکتورهای مختلف اعم از حجم بار ، وزن بار ، نوع بار و همچنین فاصله مقصد محاسبه می شود و با همه این فاکتورها و همچنین تغییرات مداوم ارز و ترافیک راه ، قیمت ها کاملا شناور است لذا حتما قبل از ارسال بار ، با ما تماس بگیرید.

با توجه به این که این شرکت در پایانه حمل و نقل بین المللی تهران واقع شده ، و دسترسی به انواع خودرو و راننده در این پایانه به سهول امکان پذیر است ؛ در نتیجه قیمت ارسال بار ، خصوصا ارسال بار به شهرستان و مرز نسبت به سایر باربری های شهری ارزان تر می باشد.

در بعضی مواقع بار ارسالی توسط مشتریان از حجم کمی برخوردار است که این امکان وجود دارد این بار بصورت به اصطلاح روباری در کنار بار اصلی دیگری ارسال شود ؛ این کار باعث می شود که هزینه ارسال بار به شدت کاهش یابد.

شما مشتریان عزیز میتوانید جهت اطلاع از قیمت ها و سایر اطلاعات در هر ساعات شبانه روز با یکی از شمارهای ذیل تماس حاصل فرمائید : 

۰۹۱۲۰۵۴۶۰۶۷

۰۹۱۹۶۴۷۸۰۰۹

5/5 - (30 امتیاز)

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار از تهران به سراسر ایران در کمترین زمان و با نازلترین قیمت.
شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی بعلت قرار گرفتن در پایانه حمل و نقل بین المللی تهران واقع در نسیمشهر این امکان را دارد که خودرو مورد نظر شما را در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
با ما تماس بگیرید

حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان

حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان

شرکت حمل و نقل سعیدی با داشتنی کادری مجرب آماده حمل اثاثیه شما عزیزان می باشد.

تخصص ما حمل اثاثیه شماست !
با ما تماس بگیرید

ارسال بار به مرز و کشورهای همسایه

ارسال بار به مرز و کشورهای همسایه

حمل و ارسال مطمئن و ایمن کالا به مرز در کمترین زمان و با مناسبترین هزینه و بارنامه دولتی

ما مفتخریم که با سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما باشیم.
با ما تماس بگیرید

ارسال بارهای ترافیکی

ارسال بارهای ترافیکی

شرکت حمل و نقل جاده ای با داشتن کادری مجرب و تجربه کافی آماده ارسال هر نوع بار ترافیکی شما می باشد.

بار و محموله ترافیکی به بار و محموله هایی گفته می شود که دارای ابعاد خیلی بزرگ و وسیع و غیر معمول و یا خارج از ابعاد خودرو می باشند و یا اینکه بسیار سنگین هستند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
با ما تماس بگیرید
ترانزیت و ارسال بار به مرز
شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی