با ما تماس بگیرید:
۰۲۱-۵۵۲۹۷۷۲۳
۰۹۱۲-۰۵۴۶۰۶۷
۰۹۱۹-۶۴۷۸۰۰۹
حمل و نقل سعیدی

شرکت حمل و نقل سعیدی

شرکت حمل و نقل سعیدی مجری و مشاور در کلیه امور حمل و نقل کالاهای تجاری و صنعتی از استان تهران به تمام نقاط کشور.

مرز دوغارون که با نام منطقه ویژه اقتصادی نیز شناخته می‌شود، مجهزترین گمرک ایران در مرز افغانستان است. بازارچه مرزی دوغارون یکی از پر رونق‌ترین بازارچه‌های مرزی ایران بوده و در سال‌های اخیر رتبه نخست صادرات کالا به کشور افغانستان را نیز دارا بوده است. منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از نظر مساحت بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی کشور بوده که عمده زیرساخت های آن در سال ۸۶ با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است. در ادامه این مقاله میتوانید از قیمت کرایه حمل بار و باربری از نقاط مختلف ایران به مرز دوغارون مطلع شوید. با ما همراه باشید :

قیمت کرایه حمل بار به مرز دوغارون ، شرکت باربری ایران افغانستان ، ارسال بار به افغانستان صادرات به افغانستان حمل بار به مرز دوغارون باربری بین المللی

عمده فعالیت ها و کالاهای صادراتی از مرز دوغارون

عمده کالاهای صادراتی از این بازارچه که حدود ۱۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن کار می‌کنند، شامل میوه و تره بار، مصالح ساختمانی، مواد غذایی و مواد شیمیایی می‌شود.فعالیت های حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی دوغارون شامل : انبارداری ، ترانزیتت کالا ، ذخیره سوخت و صادرات و واردات محصولات به کشور افغانستان و دیگر کشورها می‌باشد.

موقعیت جغرافیایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در نقطه صفر مرزی با کشور افغانستان و در فاصله ۱۸ کیلومتری شهرستان تایباد و در ۲۲۰ کیلومتری شهر مشهد واقع شده است ، قرارداشتن در مسیر جاده ابریشم و کریدورهای بین المللی  و وجود گمرک دوغارون با بیش از صدسال قدمت ، این منطقه را از دیگر مناطق متمایز نموده است.

دوغارون
قیمت کرایه حمل‌بار به دوغارون ، شرکت باربری ایران افغانستان ، ارسال بار به افغانستان صادرات به افغانستان حمل‌بار به دوغارون باربری بین المللی

از دیگر مزایای منطقه مرزی دوغارون می توان به فاصله نزدیک آن (۱۲۰کیلومتری) با ولایت هرات  که کانون مبادلات و فعالیت های اقتصادی افغانستان می باشد اشاره کرد.

قیمت حمل بار به مرز دوغارون

همانطور که میدانید قیمت حمل بار به فاکتورهای بسیار زیادی بستگی دارد اما شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی براساس یک فرمول که متشکل از دو پارامتر فاصله (بر حسب کیلومتر) و وزن بار ، کرایه تخمینی را برای انواع وسیله نقلیه نوع وسیله نقلیه خاور ، کامیون تک ، کامیون جفت و تریلیاز شهرستان های مختلف کشور به مرز دوغارون را محاسبه کرده است که در جدول زیر میتوانید این مقادیر تقریبی را مشاهده نمائید.

جهت محاسبه دقیق قیمت حمل‌بار و کسب اطلاعات بیشتر حتما با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۰۵۴۶۰۶۷
 ۰۹۱۹۶۴۷۸۰۰۹

قیمت کرایه حمل‌بار به مرز دوغارونخاورکامیون تک
6 چرخ
کامیون جفت
10 چرخ
تریلی
کرایه حمل بار از تهران به مرز دوغارون2,365,0662,838,0803,784,1065,203,146
کرایه حمل‌بار از قزوین به‌مرز دوغارون2,534,2203,041,0644,054,7515,575,283
کرایه حمل‌بار از اصفهان به‌مرز دوغارون2,470,0392,964,0473,952,0625,434,086
کرایه حمل‌بار از رشت به‌مرز دوغارون2,645,5773,174,6924,232,9235,820,269
کرایه حمل‌بار از یزد به‌مرز دوغارون2,201,7742,642,1293,522,8394,843,904
کرایه حمل‌بار از اردبیل به‌مرز دوغارون2,914,2993,497,1584,662,8786,411,457
کرایه حمل‌بار از تبریز به‌مرز دوغارون3,027,5023,633,0034,844,0036,660,505
کرایه حمل‌بار از شیراز به مرز دوغارون2,710,5493,252,6594,336,8795,963,208
کرایه حمل‌بار از اهواز به مرز دوغارون3,135,3793,762,4545,016,6066,897,833
کرایه حمل بار از مشهد به مرز دوغارون997,2101,196,6531,595,5372,193,863
قیمت کرایه حمل بار به مرز دوغارون

اگر قصد ارسال بار یا حمل کالا از تهران به مرز دوغارون را دارید ، می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را از شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی در اختیار داشته باشید. شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی به صورت همه روزه با انواع کامیون و تریلی و کامیونت و خاور در برای حمل انواع بار و کالا در خدمت شما مشتریان عزیز می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت حمل بار به مرز پرویزخان اینجا کلیک نمائید.

حمل بار از تهران و شهرهای اطراف به دوغارون ( افغانستان )

چنانچه قصد حمل بار از تمامی مناطق شهری و بیرون از شهر و همچنین از مناطق اطراف تهران مانند کرج ، پرند و پردیس ، شمس آباد ، حسن آباد ، اسلامشهر ، چهاردانگه و . . . . به مرز افغانستان ( دوغارون ) را دارید نیز میتوانید از خدمات حمل و نقل شرکت سعیدی بهره‌مند شوید . 

 شرکت ایران افغانستان ، ارسال بار به افغانستان صادرات به افغانستان حمل بار
قیمت کرایه حمل بار به دوغارون ، شرکت باربری ایران افغانستان ، ارسال بار به افغانستان صادرات به افغانستان حمل‌بار به دوغارون

ارسال انواع بار و کالا از همه مناطق استان تهران برای مرز دوغارون در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

ارسال انواع بارها و کالا های صادراتی به مرز دوغارون

شرکت حمل و نقل جاده‌ای سعیدی برای حمل بار و کالای تجاری و صنعتی و … به مرز دوغارون همه روزه خدمات حمل و نقل و باربری را متناسب با نوع بار و نیاز شما در اختیارتان قرار میدهیم .

 حمل و نقل کالا های تجاری با انواع خاور ، کامیون و تریلی صورت می گیرد که با کمترین نرخ کرایه و نازلترین تعرفه با بارنامه معتبر و بیمه نامه دولتی صورت می‌گیرد.

حمل کالای تولیدی ها و کارخانجات ، حمل و نقل بار بصورت روباری ، حمل دستگاه های صنعتی و دستگاه های تولیدی و . . . همگی به صورت همه‌روزه با نازلترین قیمت از تمامی نقاط کشور در اختیار شما مشتریان عزیز می باشد .

قیمت کرایه حمل بار به مرز دوغارون ، شرکت باربری ایران افغانستان ، ارسال بار به افغانستان صادرات به افغانستان حمل بار به مرز دوغارون باربری بین المللی
قیمت کرایه حمل بار به دوغارون ، شرکت باربری ایران افغانستان ، ارسال بار به افغانستان صادرات به افغانستان حمل‌بار به دوغارون باربری بین المللی

 ارسال کالاهای پزشکی ،  ارسال اثاثیه و لوازم منزل، ارسال و حمل لوازم اداری و حمل آهن آلات به دوغارون از جمله کالاهای صادراتی از طرق مرز دوغارون به افغانستان می‌باشد.

ارسال بار با کامیون به مرز دوغارون

 اگر قصد دارید بار و کالای خود را توسط کامیون به مرز دوغارون ارسال کنید ،  ما انواع کامیون را در اختیارتان قرار میدهیم . کامیون ها در انواع مختلف کامیون تک ( مناسب برای بارهایی با وزن ۱۰ تن ) کامیون جفت (مناسب برای بارهایی با وزن ۱۵ تن ) کامیون ۹۱۱ (مناسب برای بارهایی با وزن ۵/۵ تن ) برای حمل بار به مرز دوغارون موجود می‌باشد که می بایست مناسب ترین آنها را انتخاب نمود . کامیون ۱۵ تنی مناسب برای حمل بارهای با طول حدود ۷ متر است این نوع کامیون ها بهترین و مناسب ترین وسیله برای حمل لوله و آهن آلات ۶ متری نیز می باشد. انتخاب کامیون مناسب در هزینه های حمل و نقل تاثیر بسزایی دارد.

 حمل بار با تریلی به مرز دوغارون

برای حمل و نقل بارهای سنگین و فوق سنگین (وزن 22 الی 23 تن ) و یا حجیم از تریلی ها استفاده می‌گردد.

تریلی در انواع مختلف : تریلی کفی ، تریل ترانزیت چادری ، تریلی بغلدار ، تریلی کمرشکن و بوژی بر اساس نوع بار شما ، برای ارسال بار به مرز دوغارون از تمامی نقاط تهران آماده ارائه خدمات می باشند.

ارسال کالا با خاور به مرز دوغارون

انواع خاور و کامیونت  برای حمل بار به دوغارون در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دارد تا با ارسال مطمئن و سریع انواع بار خیالی آسوده داشته باشید.

 شرکت سعیدی ، صادرات و حمل و نقل بین المللی
قیمت کرایه حمل‌بار به دوغارون ، شرکت باربری ایران افغانستان ، ارسال بار به افغانستان صادرات به افغانستان حمل ‌بار به دوغارون باربری بین المللی

انواع خاور مسقف و خاور روباز متناسب با کالای شما در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد . با استفاده از خاور مسقف می توانید کالاهای بسته بندی و تجاری خود را جهت صادرات از طریق مرز دوغارون ارسال نمایید .

 باربری مرز دوغارون با بیمه نامه

برای حمل و نقل بار مخصوصا بار و محموله های تجاری و صادراتی ، استفاده از بیمه نامه معتبر بسیار حیاتی و لازم می باشد 

  شما می توانید برای ارسال و حمل بار های تجاری و صادراتی خود به مرز دوغارون ، با بهترین و معتبرترین بیمه نامه دولتی مخصوص حمل کالا ، ارسال بار و محموله را توسط شرکت حمل و نقل جاده‌ای سعیدی انجام دهید.

مشاوره رایگان کارشناسی برای حمل بار به دوغارون

برای حمل بار به دوغارون ، میتوانید بصورت 24 ساعته با کارشناسان شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید تا به صورت حرفه ای با نازلترین نرخ کرایه امکان باربری برای شما فراهم گردد. 

 حمل اثاثیه منزل به دوغارون از تهران 

  بسیاری از مهاجران افغانستانی ساکن در کشور ، همه روزه بخش زیادی از اثاثیه ، اسباب منزل و بار خود را برای ارسال به افغانستان از مرز دوغارون ارسال می نمایند.

 شرکت حمل و نقل جاده‌ای سعیدی به صورت همه روزه خدمات حمل اثاثیه منزل به مرز دوغارون را در کمترین زمان ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه می نماید.

 ما برای حمل اثاثیه منزل به دوغارون بهترین ومناسب ترین کامیونت ها و کامیون ۹۱۱ را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده همچنین می توانید از انواع خاورهای مسقف و روباز نیز برای ارسال اثاثیه منزل به مرز دوغارون استفاده نمائید.

با ما تماس بگیرید :

۰۹۱۲۰۵۴۶۰۶۷
 ۰۹۱۹۶۴۷۸۰۰۹

5/5 - (1 امتیاز)

محاسبه آنلاین قیمت حمل بار از تهران به شهرستان

دو ستونه
عمودی
افقی

محاسبه آنلاین هزینه باربری از تهران

محاسبه تقریبی قیمت کرایه

"{{getWooProductName}}" has been added to your cart

Your service request has been completed!

We have sent your request information to your email.
Issued on: {{ $store.getters.getIssuedOn }}
روش پرداخت: {{ $store.getters.getPaymentType }}
{{ item.title }}: {{ item.value }}
5/5 - (1 امتیاز)

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار از تهران به سراسر ایران در کمترین زمان و با نازلترین قیمت.
شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی بعلت قرار گرفتن در پایانه حمل و نقل بین المللی تهران واقع در نسیمشهر این امکان را دارد که خودرو مورد نظر شما را در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
با ما تماس بگیرید

حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان

حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان

شرکت حمل و نقل سعیدی با داشتنی کادری مجرب آماده حمل اثاثیه شما عزیزان می باشد.

تخصص ما حمل اثاثیه شماست !
با ما تماس بگیرید

ارسال بار به مرز و کشورهای همسایه

ارسال بار به مرز و کشورهای همسایه

حمل و ارسال مطمئن و ایمن کالا به مرز در کمترین زمان و با مناسبترین هزینه و بارنامه دولتی

ما مفتخریم که با سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما باشیم.
با ما تماس بگیرید

ارسال بارهای ترافیکی

ارسال بارهای ترافیکی

شرکت حمل و نقل جاده ای با داشتن کادری مجرب و تجربه کافی آماده ارسال هر نوع بار ترافیکی شما می باشد.

بار و محموله ترافیکی به بار و محموله هایی گفته می شود که دارای ابعاد خیلی بزرگ و وسیع و غیر معمول و یا خارج از ابعاد خودرو می باشند و یا اینکه بسیار سنگین هستند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
با ما تماس بگیرید
ترانزیت و ارسال بار به مرز
شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی