با ما تماس بگیرید:
۰۹۱۲-۰۵۴۶۰۶۷
۰۹۱۹-۶۴۷۸۰۰۹
حمل و نقل سعیدی

شرکت حمل و نقل سعیدی

شرکت حمل و نقل سعیدی مجری و مشاور در کلیه امور حمل و نقل کالاهای تجاری و صنعتی از استان تهران به تمام نقاط کشور.

بار ترافیکی چیست ؟

بار ترافیکی ، بارهاي حجيم و سنگین و فوق سنگين حتما نيازمند حمل با وسایل حمل و نقل ویژه و تحت شرایطی خاص می باشد . اين ماشین ها متناسب با نوع بار و محموله ترافیکی انتخاب می شوند. دو نوع از خودروهای متداول برای محموله های ترافیکی بوژی و کمر شکن می باشد که جهت حمل بارهای سنگين و فوق سنگين استفاده می شوند.

حمل بار ترافیکی ، حمل محموله ترافیکی ، حمل بارهای سنگین و فوق سنگین
حمل بار ترافیکی ، حمل محموله ترافیکی ، حمل بارهای سنگین و فوق سنگین ، حمل بارهای ترافیکی با اسکورت ، قوانین حمل بار ترافیکی ، حمل بار ترافیکی از تهران به شهرستان

کمرشکن

ابعاد كمرشكن معمولا درای طولی در حدود ۸ الی ۱۸ متری است و عرض اين نوع خودروها معمولا 6/2 تا ۳ متر است. با کمرشکن می توان بارهای سنگين و فوق سنگين از وزنهای ۱۶ الی ۳۶ تن را حمل کرد.

بوژی

بوژی ها دارای طول متغيری هستند و  متناسب با نياز می شود طول آن ها را افزايش و يا کاهش داد. اين نوع وسلیه نقلیه دارای عرضی ۳ متری است و توانایی حمل بار تا ۹۶ تن را دارد .

طبق قوانین اگر ابعاد بار ترافیکی بصورتی باشد که از مرکز اخرین محور وسیله نقلیه معمولی 3 متر بیرون زده باشد ( که این اندازه در تریلی 5 متر  می باشد ) و اندازه جلو آمدگی بار از مرکز اولین محور 5 متر  باشد این بار بعلت بزرگی ابعادش جزء بارهای ترافیکی محسوب می شود.

حمل بارهای ترافیکی
حمل بار ترافیکی ، حمل محموله ترافیکی ، حمل بارهای سنگین و فوق سنگین ، حمل بارهای ترافیکی با اسکورت ، قوانین حمل بار ترافیکی ، حمل بار ترافیکی از تهران به شهرستان

ملاحظات ایمنی در حمل بارهای ترافیکی

حمل بارهای مستلزم تدابیر بسیار زیادی است که در ادامه برخی از این تدابیر و ملاحظات ایمنی آورده شده است. اگر این نکات بخوبی توسط کارشناسان رعایت نشود ممکن است باعث بروز حوادث شود . در ویدئو زیر یک نمونه از  این حوادث را که در ارسال یکی از این بارها فوق سنگین رخ داده است را می توانید مشاهده فرمائید.

حادثه در حمل بار ترافیکی

برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای مثل حادثه ای که در ویدئو بالا مشاهده کردید و ارسال ایمن این گونه بارها ، باید به نکات ایمنی ارسال این بارها و مقررات آن توجه کرد. برخی از این نکات و ملاحظات در ادامه آورده شده است:

هر پل که توسط طراحان و مهندسین طراحی وساخته می شود قابلیت تحمل یک وزنی را دارد که این امر در حمل بارهای سنگین و فوق سنگین بسیار مهم است. بعلت آنکه حتما قبل از ارسال بار باید اطلاعات مسیر ارسال بار کاملا دقیق بررسی شود و میزان ظرفیت تحمل پل های موجود در مسیر انتقال سنجیده شود تا در صورتی که میزان وزن بار از ظرفیت تحمل بار بیشتر بود تدابیر لازم اتخاذ گردد. بطور مثال اگر ظرفیت توان حمل بار پل مورد نظر از وزن بار و یا محموله ارسالی کمتر باشد باید از کنار گذر استفاده شود.

به همین علت شرکت حمل و نقل سعیدی حتما قبل از ارسال نسبت به کسب اطلاعات لازم از جمله آستانه تحمل وزن پل ها ، شیب های جاده و … را کسب می نماید و با بررسی دقیق و کارشناسی اقدام به ارسال بار خواهد کرد.

در بعضی از موارد در ارسال محموله های ترافیکی مانند گریدر  ، بلدوزر ،  جرثقیل ، لودر و … اگر امکان عبور آن ها از پل و یا عبور آن ها از کنار گذر ممکن نباشد ، باید محموله مورد نظر را  با دقت و با پرهیز از هرگونه آسیبی پایین آورد و وسیله مورد نظر را روشن کرده و از روی پل عبور داده ومجددا بعد از عبور کمرشکن از روی پل محموله موردنظر را بدون هیچ آسیبی بارگیری کرد و به ادامه مسیر پرداخت.

جهت حمل این نوع بارها علاوه بر هماهنگی های لازم با مسئولان راهنمایی و رانندگی عمدتا باید این بارها را با خودرهای اسکورت کرد تا از بوجود آمدن هرگونه مشکلی جلوگیری بعمل آورد.

حمل بارهای فوق سنگین
حمل بارهای ترافیکی با اسکورت ، حمل بار از تهران به شهرستان ، حمل بارهای سنگین و فوق سنگین

جهت هرگونه مشاوره  و کسباطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی با شمار های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۰۵۴۶۰۶۷

۰۹۱۹-۶۴۷۸۰۰۹

حمل بارهای ترافیکی

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی در زمینه حمل و نقل کالا و بارهای سنگین و فوق سنگین یک شرکت با سابقه و  معتبر می باشد.

حمل محموله ترافیکی
حمل محموله های ترافیکی سنگین و فوق سنگین

حمل و نقل بار ترافیکی و کالاهای ترافیکی نیاز به تخصص و تجربه‌ی بالایی می باشد . این شرکت با توجه سابقۀ طولانی در این زمینه و ارسال تعداد بالای ترافیکی به سراسر نقاط کشور پهناور عزیزمان متخصص ارسال بارهای ترافیکی می باشد. 

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی که در پایانه حمل و نقل بین المللی تهران واقع شده است  به دلیل بهره مندی از کارشناسان حمل و نقل بار های ترافیکی ، در و سریع ترین زمان ممکن و ایمن ترین حالت ممکن کالای شما را به هر منطقه ای از کشور عزیزمان و حتی کشورهای همسایه ارسال خواهد کرد.

برای حمل بارهای ترافیکی از انواع تریلی های ویژه و مخصوص و بوژی و کمرشکن استفاده می‌شود . شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی تخصص ویژه ای در حمل بار ترافیکی سنگین و فوق سنگین دارد.

درصد رضایتمندی بالای مشتریان ما ضامن فعالیت ما در این سالها شده است . تلاش ما همواره برای کسب رضایت بیشتر و بهتر شما مشتریان عزیز می باشد.

حمل بارهای فوق سنگین

حمل و نقل بار و کالا های سنگین و فوق سنگین مانند یک بار معمولی نمی باشد، و این بار ها نیازمند تدابیر خاص ترافیکی و ایمنی می باشد که باتوجه به ویژگی های بار مورد نظر و ارزش مالی آن این تدابیر اندیشه می شود.

بوژی و کمرشکن
بوژی و کمر شکن حمل بار با بوژی و کمرشکن

و برای حمل بارهای سنگین و محموله های ترافیکی فوق سنگین علاوه بر تدابیر ویژه  نیاز به هماهنگی با اداره راهنمایی و رانندگی می باشد. به همین علت حتما برای حمل محموله های ترافیکی خود باید با یک پایانه معتبر و متخصص این امر تماس بگیرید.

ما تضمین می کنیم که تا بار های سنگین و فوق سنگین شما را در ایمن ترین حالت و با رعایت صد در صدی قوانین حمل بار ترافیکی حمل نماییم.

حمل بارهای سنگین

اگر در کل استان تهران و استان به دنبال یک پایانه حمل و نقل معتبر برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین هستید ، می توانید همین الان با تماس بگیرید تا ضمن مشاوره رایگان در ارسال بار ، از خدمات ایمن و سریع ما بهره مند شوید.

بهترین ، سریعترین و ایمن ترین شرکت حمل و نقل جاده ای در استان تهران و متخصص در حمل محموله های ترافیکی  از تهران به شهرستان و مرز .

مجهز به انواع خودروهای جدید و مخصوص حمل بارهای ترافیکی مثل انواع بوژی ، کمرشمن ، تریلی  و … .

حمل مخازن سنگین
حمل مخزن سنگین بار ترافیکی با اسکورت ، حمل بارهای خیلی سنگین و فوق سنگین بار ترافیکی با کمرشکن و بوژی

حمل بار ترافیکی سنگین

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی در زمینه حمل بار ترافیکی  و حمل محموله ترافيکی ، حمل محموله های سنگين و حمل محموله های فوق سنگین  و بارهایی مانند :

حمل بولدزر و جرثقیل و …

حمل ماشين آلات صنعتی و معدنی

حمل مخازن نيروگاه ها

حمل ترانسفورماتور و …

حمل کانکس و محصولات پیش ساخته

حمل توربین های بادی و …

حمل هلیکوپتر و هواپيما و ….

بارهای ترافيکی سنگین و فوق سنگین

متخصص ویژه دارد.

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی بارهای ترافیکی آمادگی دارد تا بارهای سنگین و فوق شما مشتریان عزیز را با انواع بوژی ، تریلی و کمرشکن های 11 محور ، کمرشکن هفت محور و کمرشکن پنج محور و کمرشکن چهار محور و  کمرشکن دو محور و کمرشکنهای پل دار و انواع  بوژی از کل استان تهران به اقصی نقاط کشور  و کشورهای همسایه صادر نماید.

شماره باربری ماشین سنگین

شما مشتریان عزیز و محترم جهت مشاور و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بارهای سنگین و فوق سنگین می توانید با شماره تماس زیر در تماس حاصل فرمائید  و از مشاوره تخصصی و رایگان در این زمینه و سایر زمینه های حمل و نقل جاده ای اطلاعات کسب نمایید.

۰۹۱۲-۰۵۴۶۰۶۷

۰۹۱۹-۶۴۷۸۰۰۹

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی
شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی حمل بارهای ترافیکی ، بار ترافیکی ، ارسال بار به مرز ، ارسال بار به شهرستان ، ارسال بار از تهران به شهرستان

 

پایانه حمل و نقل بین المللی تهران ( نسیم شهر ، اکبرآباد )

نسیم شهر ( اکبر آباد ) شهری واقع در شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران می باشد.

این شهر یکی از شهرهای در حال رشد می باشد بطوری که جمعیت آن به سرعت رو به افزایش است.

نام قبلی نسیم شهر ، اکبرآباد  بود که در سال 78 هیئت دولت نام آن را به نسیم شهر تغییر داد و در علت نام گذاری این شهر به اکبر آباد گفته می‌شود که نام یکی از ساکنین قدیمی و بومی این شهر به نام اکبر حداد بوده که علت نام گذاری به اکبرآباد هم همین علت بوده است.

پایانه حمل و نقل بین المللی تهران در ورودی شهر نسیم شهر قرار دارد . این پایانه همه روزه میزبان صدها ماشین سنگین از سراسر کشور می باشد که برای دریافت بار از تهران و ارسال آن به شهرهای دیگر به این پایانه مراجعه می نمایند.

شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی با داشتن شعبه ای در این پایانه آماده ارائه خدمات حمل و نقل سریع ، ارزان و مطمئن به شما مشتریان عزیز می باشد.

خدمات شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی در پایانه حمل و نقل بین المللی تهران ( نسیم شهر)

  1. ارسال و  حمل بار به تمامی شهرستان های کشور و همچنین ارسال بار به کشور های همسایه مانند : عراق ، ترکیه، آذربایجان ، ارمنستان ، افغانستان ، پاکستان و …
  2. ارائه خدمات بصورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل رسمی .
  3. بهره مندی از کادری مجرب و کارشناسانی با تجربه جهت مشاوره به شما مشتریان عزیز.
  4. ارائه بهترین خدمات حمل و نقل جاده ای در سریعترین زمان ممکن با برنامه ریزی دقیق و ایمن
  5. بهره مندی از رانندگان مجرب ، حرفه ای و با تجربه که سالها در این زمینه فعالیت دارند و امکان ارسال ایمن و سریع بار را تضمین می نمایند.
  6. ارائه بارنامه صد در صد معتبر و مطمئن
  7. بیمه رایگان بار و کالاها با ارزش کمتر از 2 میلیون تومان ، و ارائه بیمه دولتی برای بارهای با ارزش بالاتر و پرداخت 100 درصدی هزینه ی کالا در صورت هرگونه حادثه .

ارسال محموله های سنگين و فوق سنگين با بيمه نامه 

محموله های سنگين و فوق سنگين به دلیل ارزش بالای اقتصادی آن ها ، نيازمند به بيمه‌ی مناسب جهت ارسال ایمن بار می باشد. تا در صورت بروز ناخواسته هرگونه حادثه ای خسران و ضرری متحمل مشتریان نشود.

این نوع بارها و محموله های سنگین و فوق سنگین اغلب دستگاه ها و يا خودرو های بزرگ در صنایع مختلف می باشند كه جهت انتقال و ارسال آنها نیاز به كمرشكن و با بوژی می باشد.

با وجود حوادث طبيعی و غير طبيعی در هنگام حمل و ارسال بار ،‌ بارهاي سنگين و فوق سنگين كه توسط شرکت حمل و نقل جاده ای ارسال می گردد به طور كامل تحت پوشش بيمه قرار می گیرند و با بیمه نمودن آنها ، هرگونه خسارتی در هنگام حمل و نقل و ارسال بار ، كاملا جبران خواهد شد.

بيمه هایی که توسط این شرکت انجام می گردد ،‌ دارای پوشش مالی بسيار زیاد و جامع می باشند.

بنابراین با بیمه نمودن و پوشش صدرصدی کالا و محاسبات حمل و نقل آن توسط متخصصین با تجربه و حمل آن توسط رانندگان مجرب و خودروهای مناسب خیال خود را از ارسال مطمئن کالای خود راحت نمایید.

ارسالی صد در صد ایمن را با ما تجربه کنید !

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار به شهرستان

ارسال بار از تهران به سراسر ایران در کمترین زمان و با نازلترین قیمت.
شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی بعلت قرار گرفتن در پایانه حمل و نقل بین المللی تهران واقع در نسیمشهر این امکان را دارد که خودرو مورد نظر شما را در کمترین زمان و با مناسبترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد.
با ما تماس بگیرید

حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان

حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان

شرکت حمل و نقل سعیدی با داشتنی کادری مجرب آماده حمل اثاثیه شما عزیزان می باشد.

تخصص ما حمل اثاثیه شماست !
با ما تماس بگیرید

ارسال بار به مرز و کشورهای همسایه

ارسال بار به مرز و کشورهای همسایه

حمل و ارسال مطمئن و ایمن کالا به مرز در کمترین زمان و با مناسبترین هزینه و بارنامه دولتی

ما مفتخریم که با سالها تجربه در این زمینه در خدمت شما باشیم.
با ما تماس بگیرید

ارسال بارهای ترافیکی

ارسال بارهای ترافیکی

شرکت حمل و نقل جاده ای با داشتن کادری مجرب و تجربه کافی آماده ارسال هر نوع بار ترافیکی شما می باشد.

بار و محموله ترافیکی به بار و محموله هایی گفته می شود که دارای ابعاد خیلی بزرگ و وسیع و غیر معمول و یا خارج از ابعاد خودرو می باشند و یا اینکه بسیار سنگین هستند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
با ما تماس بگیرید
ترانزیت و ارسال بار به مرز
شرکت حمل و نقل جاده ای سعیدی